dijous, 18 de març del 2010

Ja en Youtube!

Publicat per Marina Iglesias~ a 19:41
Vos preguntareu: Què és al Youtube? Bé, fa uns mesos vaig parlar del grup de Fandub B.A.N.G, per al qual vaig fer unes audicions, i vaig accedir-hi. Amb l'entrada dels nous membres es va decidir grabar un single conjunt dels membres antics amb les nous. Es van escollir dos cançons: Samurai Heart (del grup AAA) i Last Angel (de Koda Kumi amb DBSK).

Després de setmanes de treball, de gravacions, d'esforç, anit per fi van ser publicades les cançons al Youtube. La qualitat del so no és molt bona perquè hi participa molta gent, però hi ha veus molt bones en el grup i estic segura de que podem treballar millor. Jo participe en ambdues cançons, espere que vos agraden:



De Samurai Heart, crec que es va fer un bon treball en les parts de rap, encara que el resultat en conjunt no va ser el desitjat. Les parts en les que canta cadascuna en solitari crec que estan molt bé, encara que de vegades desapareix el so.




Aquesta cançó no era fàcil, ja que tenia moltes veus masculines i el grup es íntegrament femení. No obstant això es va fer un bon treball!

Ara el grup està treballant en més projectes, en subdivisions petites. Espere que vos agraden, comenteu i fins la próxima!

0 comentaris on "Ja en Youtube!"

 

カムパネルラ ★ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez