dijous, 17 de juny del 2010

Torna la cantant YUI!

Publicat per Marina Iglesias~ a 23:08

Després de dos anys i tres mesos, YUI tornarà al món musical amb el seu 5è àlbum "Holidays in the Sun", el 14 de juliol. Amb el seu single més recent "to Mother" llançat el 2 de juny, va assolir la primera posició de la llista Oricon diversos dies.

Respecte al llançament de  "Holidays in the Sun" YUI va comentar: "Ha passat molt de temps des de l'últim disc, i estic una mica nerviosa (rialles). M'agradaria agrair el suport que m'han donat tots els fans, els meus amics i la meua familia. Moltes gràcies! 


Aquest àlbum és especial, ja que les cançons porten en la lletra moltíssims records de la meua vida. Estic orgullosa del meu treball, per això m'agradaria que tots escoltareu el disc i m'ajudareu a continuar triomfant".

0 comentaris on "Torna la cantant YUI!"

 

カムパネルラ ★ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez