dijous, 1 d’octubre del 2009

El Primer dia al blog

Publicat per Marina Iglesias~ a 14:32
Ací estic! És el primer dia que estic al blog i crec que no l'últim, esperem que siga veritat, que de segur que m'oblide d'escriure algun dia!

Supose que aniré escrivint relats que tinc escrits en fulls, perduts per la meua habitació, encara que també puc escriure sobre Japó, i les aventures del meu grup de música.

Crec que no més em queda presentar-me, sóc Marina Iglesias, de 4X, m'agrada tot el que té que vore amb la literatura, també m'agrada Japó, la seua cultura, música, els còmics japonesos, dibuixar, cantar amb el meu grup de música, Ichigo Cake, i el meu somni és poder viure a Osaka, Japó,i treballar de guionista de còmics amb la meua millor amiga.

Ja ens vorem! (O com es diria en japonés, "Ja ne!" じゃね、また!)

0 comentaris on "El Primer dia al blog"

 

カムパネルラ ★ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez