dijous, 21 de gener del 2010

La presència

Publicat per Marina Iglesias~ a 14:42



Per a aquesta avaluació m'he llegit el llibre "La presència". En la meua opinió, m'ha agradat més que el llibre anterior, Aire Negre, l'argument del qual era molt més simple i predictible.

Em pareix molt interessant la forma de tractar el tema de l'espiritisme i m'ha sorprés que la història estiga extreta d'una història real. Els personatges estan molt ben descrit, fet que ajuda a imaginar els fets en el teu cap. Encara així, m'ha paregut una mica simple ja que l'argument és un poc típic, però gràcies a la forma d'escriure de l'autora, es fa més entretingut. AIxí doncs, recomanaria el llibre, però per a gent que és aficionada a les històries de misteri, perquè pense que a qui no li agrade aquest tema, no li agradarà molt.

0 comentaris on "La presència"

 

カムパネルラ ★ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez