dimecres, 6 de gener del 2010

B.A.N.G [Article II]

Publicat per Marina Iglesias~ a 0:13
Bona nit, o konbanwa minna~!

Demà tindrem regals! Esperem que vinguen amb molts de regals, per la meua part crec que em portaran diners per comprar un micròfon de professionals, que em fa molta falta, unes converse blaves i altres negres, un disc de Super Junior Happy i el DVD del primer concert que va donar Super Junior, uns altaveus per l'iPod, i més diners per comprar altres coses, a més tindré sorpreses, ja ficaré fotos demà dels meus regals!

Hui tornava per escriure de les audicions del grup de fandub B.A.N.G del que vaig parlar l'altre dia. Les audicions ja estan tancades i s'ha escollit a les integrants del grup. No obstant això ha hagut una subdivisió:

-Però un costat estan les persones que formen part oficialment del grup de fandub i que per tant són, la segona generació.

-Les "eggs", és a dir, les persones que no formen part oficialment del grup, ja que van participar en les audicions i com que no tenien el nivell que es demanava no van ser admeses, però encara així tenen el nivell necessari per a poder cobrir les baixes de membres de la segona o primera generació.

En les persones de la segona generació estan:
-Saku-Nyan (és a dir, jo!)
-Choi Hyun-Hoon
-Momo
-Akane

I les eggs són:
-Misty
-Kurumi
-Etsu
-Miko-chan

Aquesta és la audició que vaig fer jo:




De moment s'està escollint la cançó del single de la primera i la segona generació i una altra cançó a banda per a les eggs, però això es informació confidencial! Quan torne a tindre notícies sobre B.A.N.G ho diré, espere que vos agrade l'audició, encara que podria estar millor.

Gràcies per llegir-me tots els dies!

Bona nit!

0 comentaris on "B.A.N.G [Article II]"

 

カムパネルラ ★ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez